Microsoft Dynamics 365 F&O FSA /Finans konsulent

København/Hjemme
Send CV

Erfaren Microsoft Dynamics 365 F&O FSA/Finans konsulent søges.

Til Global Dansk Dynamics Partner søger vi en Finans konsulent til kontoret i København.

Virksomheden har et meget holistisk syn når der bygges løsninger til kunderne. Det er Microsoft Dynamics der arbejdes med, og hele platformen er i spil hver gang der udarbejdes et løsningsforslag til en kunde.

Det faglige niveau er højt og er en hjørnesten i tilgangen til succes. CE, Power Platform samt F&O konsulenter sidder sammen for at skabe den bedste løsning for kunden.  Dette giver en god faglig dynamik når man kan udfordre hinanden og kunden, som til sidst bliver en rigtig god løsning til kunden.

Organisationen har en meget flad struktur og en virksomhedskultur der vil det bedste for den enkelte, men med fokus på at være en del af et team, hvor det er vigtigt at alle ”føler sig hjemme”

Der er løbende forskellige sociale arrangementer, som er med til at styrke sammenholdet. Virksomheden har blandt andet egen båd, og der er hver sommer forskellige hyggelige ture i Københavns Havn.  

Partneren er Microsoft Gold Partner i forskellige kategorier, samt medlem af Microsoft Inner Circle for Business Applications.

Der vil være mulighed for at deltage på internationale projekter, samt sparring med kollegaer ud over Danmarks grænser.

Uddannelse og certificeringer er vigtige for at kunne levere de bedste løsninger, opretholde Gold partnerskabet med Microsoft, samt at imødekomme ønsker fra medarbejdere om at kunne videreuddanne sig, så der er selvfølgelig plads til dette – selv i en travl hverdag.

Der er stor fleksibilitet i forhold til at arbejde hjemme eller på kontor.

Krav til stillingen:

  • Du har minimum 5 års erfaring med Dynamics AX eller Dynamics 365 FO
  • Stærke kompetencer indenfor konfigurering af platformen
  • Erfaring med at dokumentere krav samt matche disse mod standard i Dyn365 FINANCE       – ønskeligt også indenfor en eller flere af nedenstående apps:
    • Warehouse Management
    • Supply Chain
    • Fraud Protection
    • Commerce
  • Du kan dokumentere og formidle komplekse løsninger
  • Du har et skarpt øje for rapporterings behov, og kompetencer til at udarbejde disse i en rapporterings løsning – gerne Power BI
  • Du stiller høje krav til dig selv og kvaliteten i dit arbejde
  • Du har forretningsmæssig forståelse, kan sætte dig ind i komplekse it-løsninger både          på bruger- og systemniveau.
  • Du arbejder både selvstændigt samt i teams
  • Du taler/skriver flydende Dansk og Engelsk

 

Ansøgningen
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Easter Hay Att. Kim Mikkelsen på tlf. 4122 0032 / kimi@easterhay.dk

 

 

Søg jobbet >