BESAT – Microsoft Dynamics 365 Field Service Konsulent søges
Til et af Nordens største Microsoft Dynamics konsulenthuse søger vi en Microsoft Dynamics 365 Field Service Consultant.
Virksomheden leverer store, spændende projekter og arbejder for nogle af de største virksomheder i Norden. Det Nordiske team består af godt 400 kompetente medarbejdere, der arbejder på tværs af Microsoft-platformen.
Arbejdet foregår oftest på multi-team og tværfaglige projekter. Projektdeltagerne lærer af hinanden og tager et samlet ansvar, hvilket er med til at sikre kontinuerlig faglig udvikling. Der lægges i det hele taget vægt på videndeling og uddannelse.
Basis er at hjælpe virksomhedens kunder med at udnytte Microsoft platformen bedst muligt, ikke mindst via en unik procestilgang.
Der er et uformelt og stærkt socialt miljø med fokus på teamudvikling og engagement. Samarbejdet i den nordiske organisation – hvor virksomheden er stærkt repræsenteret – vejer tungt, ligesom der samarbejdes med kunder og kolleger over hele verden.
Der er mulighed for at arbejde både hjemmefra, ude hos kunden og på kontoret.
Det danske selskab har flere adresser i Danmark, fordelt over hele landet.
Om stillingen
Denne stilling har til opgave at understøtte et strategisk forretningsfokus; at øge kundernes konkurrenceevne.
Flere af vores kundes Dyn365 F&O projekter har udviklet sig til også at indeholde Field Service som en naturlig fase af hele implementeringsprojektet. Derfor vil Field Service projekterne ske i tæt samarbejde med Dynamics projektteamet, og derved vil vidensdeling/sparring være en naturlighed mellem de forskellige roller/deltagere. Der vil være stor indflydelse på de foreslåede løsninger, og der er et fagligt CE Field Service miljø på tværs af de Nordiske lande.
Om den rette kandidat
Du har erfaring med Dynamics 365 CE og specifikt med CE Field Service og mindst tre års erfaring fra konsulentvirksomhed eller har deltaget i implementeringsprojekter på kundesiden.
Du har et stærkt personligt drive og har fokus på samarbejde og coaching – og forstår at sætte retningen i projektet.
Du kan deltage i pre-salgsopgaver og forstår at samarbejde med både kolleger og kunder.
Du kan lede og facilitere CE Field Service workshops og analyse og designe løsninger, der også adresserer huller, som afdækkes under gennemgang af processer.
Du formår at sikre, at kundernes krav er forstået og afspejles i de procesunderstøttelser, der leveres i løsningen.
Du samarbejder med udviklerne og sikrer, at kundens behov er indarbejdet i specifikationer, med værdiskabelse for øje.
Du holder dig løbende opdateret på de relevante applikationer i Dynamics platformen.
Du har lyst til at arbejde i et internationalt miljø og kommunikerer både skriftligt på både dansk og engelsk.
Skal vi tage en snak?
Er du frisk på en uforpligtende snak om jobbet, er du velkommen til at kontakte Easter Hay Att. Kim Mikkelsen på tlf. 4122 0032 / kimi@easterhay.dk
Kontakt os > Send CV>