Microsoft Dynamics F&O Finans konsulent

Storkøbenhavn
Send CV

Microsoft Dynamics F&O Finance konsulent(er) søges

 

Her er en helt unik mulighed for at være med fra starten i en medarbejderejet Dynamics virksomhed.

En af Tysklands helt store Dynamics partnere er i gang med at etablere sig i Danmark. Visionen er at blive et kendt brand også herhjemme og at arbejde med danske kunder.

Der er tale om en veletableret og veldrevet virksomhed, der står fast på sine principper. Firmaet er medarbejderejet og ønsker at forblive sådan. Strukturen er flad og den enkeltes indflydelse er stor. Der arbejdes i faglige teams med kollegial ledelse; beslutninger træffes af eksperterne, ikke af ledere.

Kundernes tillid er altafgørende og vindes over tid i kraft af professionelle leverancer – med både kompetence, hjerte og sjæl i opgaveløsningen. Hver gang.

Der bygges på mange års erfaring med implementering af IT forretningssystemer og agil projektledelse.

Det danske domicil ligger i Herlev.

Om stillingen

Under etableringen i Danmark vil du arbejde på et projekt i Tyskland, Østrig eller Schweiz, primært hjemmefra. Målet er at opbygge en dansk kundebase og på sigt at arbejde udelukkende med danske kunder. Rejseaktivitet forekommer, men størstedelen af arbejdstiden foregår på hjemmekontor eller kontoret i Herlev.

Du kommer til at deltage på digitale transitionsprojekter hos vores kunder og arbejde med en række forskellige opgaver fra analyse af forretningsprocesser, rådgivning og løsningsdesign til internationale implementeringer.

Arbejdet er selvstændigt og giver god plads til indflydelse og idéudveksling med kompetente og erfarne kolleger. Løbende sparring er en naturlig del af vores arbejdsproces, ligesom vi har fokus på individuelle udviklings- og uddannelsesmuligheder.

Om den rette kandidat

Du har en videregående uddannelse, f.eks. inden for finans, erhvervsøkonomi, datalogi og relevant erhvervserfaring med Dynamics 365 F&O Finance.

Dit kendskab til og projekterfaring med Dynamics 365 F&O Finance er solidt. Du kan lide at arbejde selvstændigt og er dygtig til at indgå i kompetente teams med samarbejde og gensidig sparring i fokus.

Dine dansk- og engelskkundskaber er gode, og kan du tysk er det en fordel. Du er klar til at rejseaktivitet indgår i dit arbejde.

Skal vi tage en snak?

Er du frisk på en uforpligtende snak om jobbet, er du velkommen til at kontakte Easter Hay Att. Kim Mikkelsen på tlf. 4122 0032 / kimi@easterhay.dk  

 

 

              Kontakt os >                    Send CV>