LUKKET – Microsoft Dynamics 365 F&O SCM konsulent søges
Til dansk Dynamics Partner søger vi en Senior D365 F&O SCM-konsulent – du arbejder måske i dag som konsulent, eller du arbejder med D365 F&O som superbruger hos en slutkunde.
Om stillingen
Din specialistviden inden for Microsoft Dynamics kommer for alvor til sin ret i dette job. Det samme gælder din lyst og evne til både at arbejde selvstændigt og samarbejde med kollegerne. Højt fagligt niveau og samarbejde mellem de forskellige specialistområder er således en af nøglerne til succes; F&O, CE, Business Central og Power Platform konsulenter arbejder sammen og har kunden i fokus. Resultatet er en god faglig dynamik og intern sparring, der sikrer kunderne den optimale løsning.
Det holistiske syn præger arbejdet med at designe og bygge løsninger til kunderne, og hele platformen er i spil, hver gang et løsningsforslag udarbejdes.
Uddannelse og certificeringer er vigtige, dels for at kunne levere de bedste løsninger og opretholde partnerskabet med Microsoft, og dels for at kunne imødekomme individuelle ønsker om videreuddannelse og -udvikling. Det prioriteres, også i en travl hverdag.
Arbejdssted er på et af virksomhedens kontorer i Ballerup, Odense eller Vejle. Der er stor fleksibilitet vedrørende arbejdsstedet, om det er på hjemmekontoret, arbejdskontoret eller hos kunden.
Om den rette kandidat
Minimum 3 års erfaring med Dynamics AX eller Dynamics 365 F&O Supply Chain Management, gerne med WMS erfaring
God forståelse for supply chain forretningsprocesserne
Kan planlægge og gennemføre workshops
Stærke kompetencer inden for konfigurering af platformen
Kan udarbejde kravs dokumenter og løsningsbeskrivelser
Har høje krav til egen indsats og kvaliteten i arbejdet
Uddanne slutbrugere
Kan arbejde både selvstændigt og i teams
Taler og skriver flydende dansk og engelsk
Om virksomheden
Virksomheden drives af erfarne profiler, som har arbejdet med Dynamics i mange år. Grundstenene i ledelsen og udviklingen i virksomheden er afgørende – og bliver taget alvorligt:
– det skal være både sjovt, udviklende og udfordrende at gå på arbejde
– der skal være fokus på opgaven, på kunden og på værdiskabelse for alle parter
– regler og administrative rutiner har kun berettigelse, når de understøtter værdiskabelsen – internt og hos kunderne
Der er således højt til loftet og mulighed for indflydelse på både egen jobposition og virksomheden som helhed.
Organisationen har en meget flad struktur og en virksomhedskultur, der vil det bedste for den enkelte. Det er således afgørende, at den enkelte medarbejder er en del af teamet, og arrangementer med fokus på at styrke samarbejde og sammenhold afvikles løbende.
Skal vi tage en snak?
Er du frisk på en uforpligtende snak om jobbet, er du velkommen til at kontakte Easter Hay Att. Kim Mikkelsen på tlf. 4122 0032 / kimi@easterhay.dk
Kontakt os >